Przejdź do treści
4
Przejdź do stopki

5 latki "Niezapominajki"

Treść

"NIEZAPOMINAJKI"

Wychowawcy: mgr Emilia Wójcik, mgr Martyna Kędrak

********************************************************************************************************

GODZINY DOSTĘPNOŚCI:

Poniedziałek - 16:00-17:00

Czwartek - 11:00-12:00

 

Kontakt mailowy:

emilia_wojcik@interia.pl

martyna.kedrak@op.pl

*******************************************************************************

POSIŁKI:

8:15 – śniadanie

11:30 – obiad

14:20 – podwieczorek

 

RELIGIA:

Poniedziałek – 8:30-9:00

Wtorek – 8:30-9:00

 

JĘZYK ANGIELSKI:

Poniedziałek – 9:30-10:00

Środa – 9:30 – 10:00

 

RYTMIKA:

 Środa – 10:00-10:30

 

*******************************************************************************

 

 

MAJ

 

I TYDZIEŃPolskie święta.  0.2-0.5.2023

II TYDZIEŃ – „Gdzie jest najciekawsze miejsce na świecie?  08.05- 12.05.2023

III TYDZIEŃ - Czyim domem jest łąka? 15.05- 19.05.2023

IV TYDZIEŃ – „ Jak daleko pada jabłko od jabłoni?  22.05- 26.05.2023r.

V   TYDZIEŃ – „Czego dzieci potrzebują do szczęścia? 29.05-02.06.2023

 

 

                  WIERSZ MIESIĄCA

             PIOSENKA MIESIĄCA

 

„ŻABKI I ŻUCZEK”

Jedna żabka z drugą żabką napotkałażuka.

Stał na dróżce, gorzko płakał

Swojej mamy szukał.

Pocieszały żabki żuka:

Twoja mama w lesie widziałyśmy

szła z koszyczkiem, jagód ci przyniesie.

Żuczek zaraz przestał płakać

Ale za nim poszedł dalej

Podziękował żabkom.

 

 

 

„Ochroń ziemię”

  1. Mieszkamy na wielkiej kuli

Ta kula to nasza Ziemia.

Dorośli ciągle na tej Ziemi

Chcą wszystko zmieniać.

Wycinają drzewa, śmiecą na leśnej łące,

Czarny dym z kominów leci i zasłania słońce.

Ref.: ochroń Ziemię , bądź jej przyjacielem

Ty  ja- jest tu dzieci wiele

Im więcej nas , tym Ziemi lepszy czas

 

 

 

                                                                                                                                                       Zagadnienia dydaktyczno- wychowawcze

- Doskonalenie umiejętności budowania wypowiedzi poprawnej gramatycznie.

- wyrabianie wiary we własne umiejętności

- rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i koordynacji wzrokowo- ruchowej

- posługiwanie się określeniami: tyle samo, mniej więcej, za mało, za dużo,

- rozwijanie spostrzegawczości słuchowej,

- porównywanie liczebności zbiorów,

- wdrażanie do zachowania prawidłowego toru oddechowego

- utrwalenie zasad bezpiecznego zachowania się podczas wakacji.

 

    

*******************************************************************************

 

 

224927