Przejdź do treści
Przedszkole Miejskie nr1
Przejdź do stopki

3/4 latki "Koniczynki"

Treść

"KONICZYNKI"

Wychowawca: mgr Emilia Wójcik

 

GODZINY DOSTĘPNOŚCI  NAUCZYCIELA

Czwartek  godz. 16.00-17.00

oraz za pośrednictwem poczty e-mail: emilia_wojcik@interia.pl

***********************************************************************

 

JĘZYK ANGIELSKI:

Poniedziałek: 11.30-12.00

Czwartek: 9.00-9.30

 

RYTMIKA:

Środa: 8:30 - 8:50

 

*****************************************************************

 

LUTY

OŚRODKI TEMATYCZNE:

         

I TYDZIEŃ29.01- 2.02.- Karnawałowe zabawy

II TYDZIEŃ05.02- 9.02.24r.- „Zimowa wyprawa

III TYDZIEŃ – 12.02- 16.02.24r.-"Nasza Wisła”

IV TYDZIEŃ – 19.02- 23.02.24r.-”Co to jest sztuka

V TYDZIEŃ – 26.02- 1.03,24r-„Wesołe zabawy”.

                          

PIOSENKA DO NAUKI:

 „ WIADERKOWA POLKA”

Ach! Jak dobrze być pingwinkiem, i wystawić dziób do słonka

Ach! Jak ciepło i przyjemnie

Jest od łebka do ogonka.

Kiedy sobie już odpocznę

To usiądę na kuperku,

I łopatką proszę państwa

Pięknie zagram na wiaderku.

Ref.: Ram, tam, tam, ram, tam, tam,

Wiaderkową polkę gram

 

WIERSZ DO NAUKI:

„PRZEDSZKOLACZEK" Jadwiga Korczakowska

Przedszkolaczek mały duży,

Wie do czego mydło służy

Płynie woda, plusk w łazience

I już czyste – uszy , ręce

 

Przedszkolaczek- proszę pana

Chętnie myje zęby z rana.

Patrzy w lustro roześmiany,

Bo ma białe wąsy z piany

*****************************************************************

Doskonalenie umiejętności:  

  • rozwijanie sprawności ruchowej poprzez organizowanie różnorodnych działań sportowych, gimnastycznych i ruchowych
  •  tworzenie warunków do podejmowania zabaw konstrukcyjnych z wykorzystaniem różnorodnych materiałów
  • kształtowanie postaw patriotycznych
  •  budowanie pozytywnych relacji w grupie, zachęcanie do podejmowania wspólnych zabaw i działań
  • wdrażanie do uważnego słuchania wypowiedzi innych dzieci i osób dorosłych
  • tworzenie warunków do nabywania umiejętności matematycznych poprzez udział w zabawach z liczeniem, tworzeniem zbiorów
  • rozwijanie sprawności zmysłów wzroku, słuchu i dotyku
  •  kształtowanie słuchu muzycznego poprzez wspólny śpiew i zabawy muzyczne
  • rozwijanie umiejętności językowych poprzez twórcze zabawy słowne
  • rozwijanie sprawności aparatu artykulacyjnego
  •  zachęcanie do podejmowania zabaw plastycznych z wykorzystaniem różnych materiałów
  •  tworzenie warunków do podejmowania zabaw konstrukcyjnych z wykorzystaniem różnorodnych elementów

 

 

 

 

 

272119